Keräämme kaupasta, kuljetamme kotiovelle.

Tee tilaus

Tarkista saatavuus alueellasi!

Palvelualueet

Ilmainen tilauspuhelinnumero

0800 02120

Tai verkkotilauslomake

Toimitamme ruokaostokset kotiovelle, jopa samana päivänä.

Menevä Murkina palvelu toimii koko Helsingin alueella, kattavasti myös Vantaalla, Espoossa sekä Nurmijärvellä. Laajennamme palvelualuettamme koko ajan.

Mikä on Murkina ruoan kotiinkuljetus?

Murkina on kauppaketju- ja verkkokauppariippumaton ruoan kotiinkuljetuspalvelu. Menevä järjestää tuotteiden keräilyn, tilaus- ja maksutavat ja kuljetuksen. Palvelu kattaa lähiruokakaupat ja laajenee myös ravintolaruoka-annosten kotiinkuljetuksiin.

Miten tilaan kauppaostoksen kotiinkuljetuksen?

Voit tilata ruokaostokset sähköisellä lomakkeella, tai soittamalla aina ilmaiseen tilausnumeroon 0800 02120. 
Lomakkeella tilattaessa:

  • Valitse vaihtoehdoista haluamasi kauppa.
  • Valitse toivomasi toimitusajankohta.
  • Listaa haluamasi ostokset lomakkeelle ja tee tilaus.

Saat tilausvahvistuksen sähköpostiin. Kun kuljetus lähtee liikkeelle lähikaupasta, saat tekstiviesti-ilmoituksen.

Soitettaessa tilausnumeroon asiakaspalvelija tekee tilauksen kanssasi ja kirjaa ostoslistan puolestasi.

Mitä palvelu maksaa ja miten maksan ruokaostokset?

Kauppakohtainen tarkempi hinta ilmoitetaan tilauslomakkeella tai soitettaessa tilausnumeroon 0800 02120. Ruokaostokset ja kuljetuksen voit maksaa kotiovella maksukortilla, tai lisämaksusta kontaktitta laskulla, jos olet esimerkiksi karanteenissa.

 

Tee tilaus

Mitkä ovat palvelun ehdot?

 

Kauppalistan mukaiset tuotteet keräillään kaupasta toiveiden mukaisesti tehokkaasti ja tarkkuudella. Toivotun tuotteen ollessa loppu ja vaihtoehdon merkittävästi poikkeava tai kalliimpi, pyrimme olemaan yhteydessä asiakkaaseen keräilyn aikana soittamalla tilauksen yhteydessä annettuun puhelinnumeroon. Teemme aina parhaamme, että saat tilatut tuotteet juuri toiveidesi mukaan. Kaupan valikoimassa ei välttämättä ole juuri sitä tuotetta mitä listassa lukee, jolloin valitsemme korvaavan tuotteen tilalle. Mikäli olet oikein tarkka esimerkiksi tuotemerkkien kanssa, kirjaa ostoslista huolella ja kerro ihmeessä, jos et halua korvaavaa tuotetta. Näin vältymme pettymyksiltä kotiovella.

  • Pakkaamme ostokset tehokkaasti, isommat pakkaukset kuten talous- ja WC-paperit sekä vaipat toimitetaan ohessa veloituksetta.
  • Tuotteilla ei ole palautusoikeutta, jos tuotteet laadullisesti kunnossa.
  • Tuotteet kaupan hyllyhinnalla.
  • Plussa-pisteitä tai bonuksia ei valitettavasti kerry.
  • Emme toimita alkoholi-, nikotiini- tai Veikkaus Oy:n tuotteita.
  • Pakasteiden tilaaminen ei ole suositeltavaa. Jäätelö pehmenee nopeasti, vaikka pyrimme pitämään palveluketjun mahdollisimman nopeana.
  • Emme takaa, että toimitus sisältää kaikki tilatut tuotteet. Tuote voi olla loppu kaupan valikoimasta tai sitä ei löydy kohtuullisessa ajassa. Mikäli toivottua tuotetta ei ole saatavana, korvaamme sen vastaavalla tuotteella.

Yllä kuvatut palveluehdot ovat voimassa toistaiseksi. Pidätämme oikeuden muuttaa palveluehtoja tarvittaessa.

 

Usein kysyttyä

Palvelualueet

Palvelualueemme kattaa jo koko Helsingin, suurimman osan Espoota, Vantaata ja Nurmijärveä. Laajennamme aluettamme jatkuvasti.

 

Klikkaa käyttääksesi karttaa

Ruokakaupat

Klikkaamalla kaupan nimeä näet sen tarkemman sijainnin.

 

Tee tilaus

Helsinki

Malmi

K-Citymarket Malmi

Helsinki

Konala

K-Market Reimarla

Espoo

Mankkaa

K-Supermarket Mankkaa

Espoo

Leppävaara

K-Market Sello

Nurmijärvi

Klaukkala

K-Citymarket Klaukkala

Usein kysytyt kysymykset

 

Miksi tilauksestani puuttuu tuotteita?

Keräämme tuotteet normaalilla tarkkaavaisuudella niistä tuotteista, joita kaupassa on sillä hetkellä tarjolla. Valitettavasti joissakin tuotteissa voi olla saatavuusongelmia. Mikäli haluamaasi tuotetta ei ole saatavilla, pyritään se korvaamaan jollakin toisella samanlaisella tuotteella.

Mikäli tuotetta ei kohtuullisessa ajassa löydy kaupan valikoimasta, jätetään se keräilemättä.

Pyrimme olemaan asiakkaaseen yhteydessä keräilyn aikana, jos tuotetta ei löydy tai tuote pitää korvata toisella vastaavalla tuotteella.

Voiko minulle toimitettuja tuotteita palauttaa?

Tuotteilla ei ole palautusoikeutta, jos tuotteet laadullisesti kunnossa.

Saako ostoksista Plussa-pisteitä?

Ei. Tietosuojalaki mahdollistaa asiakkaan Plussa-kortin käytön ainoastaan asiakkaan läsnäollessa. Tuotteiden hinnassa huomioidaan kuitenkin mahdolliset K-Plussa-alennukset.

Onnistuuko tilauksen maksu laskulla?

Kyllä. Laskutusta varten tarvitsemme tilaajan henkilötunnuksen.

Tilausvahvistuksessa toimitusaikana lukee klo 17, miksi tilaus tuli vasta klo 19?

Tuotteet tilataan toivotulla toimitusaikaikkunalla esim. klo 17-19. Tilausvahvistuksessa näkyy toimitusaikaikkunan ensimmäinen aika. Tilaus voidaan kuitenkin toimittaa esimerkiksi klo 16.

Tilausvaiheessa tulee valita toivottu toimitusaikaikkuna. Valitettavasti mahdollisten tilausruuhkien myötä toimitus voi viivästyä toimitusaikaikkunasta.

Voinko lisätä tuotteita tilaukseen, vaikka olen saanut jo vahvistuksen?

Kyllä, tämä onnistuu joko soittamalla maksuttomaan tilausnumeroomme 0800 02120 tai laittamalla sähköpostia murkina@meneva.fi. Huomioithan, että mikäli tilaus on jo keräilyssä tai keräilty, ei tilausta voida enää muuttaa!

Tilasin keltaisia omenoita, mutta sain vihreitä?

Mikäli tuotetta ei ole saatavana, pyritään se korvaamaan jollakin toisella samanlaisella tuotteella. Mikäli tuotetta ei missään tapauksessa saa korvata toisella tuotteella, tulee tästä mainita tilauksen yhteydessä. Voit antaa ohjeita tuotteiden mahdollista korvaamista varten jo tilauksen yhteydessä.

Miksi en saanut tilaamaani olutta?

Palvelusta ei voi tilata alkoholi- tai nikotiinituotteita, eikä myöskään Veikkaus Oy:n tuotteita.

 

Sivun alkuun

Miksi Murkina?

 

Koronakriisin myötä syntyi tarve nopeasti luoda uusia työmahdollisuuksia. Taksialalla kyytien välitys pysähtyi kuin seinään ja samaan aikaan ruokakauppojen kotiinkuljetuspalveluille syntyi valtava kysyntä, johon kaikki kaupat eivät pystyneet nopeasti vastaamaan. Menevä Murkina syntyi usean toimijan yhteistyönä alle viikossa vastaamaan nopeasti haasteeseen.

Murkina palvelun avulla toimitetaan ruokaostokset asiakkaalle kotiovelle yhden palvelun kautta. Kaikilla kaupoilla ei ole valmiuksia tuotteiden verkkokaupan- tai keräilyn järjestämiseksi, joten Murkinan avulla koko paketti voidaan viedä kauppaan. Vastaamme tilausten vastaanottamisesta, maksuliikenteestä, tuotteiden keräilystä sekä kuljetuksesta kotiovelle.

Murkina taipuu moneen ja palvelu onkin suunniteltu kauppaketju- ja verkkokauppa -riippumattomaksi, soveltuen myös vaikka ravintola-annosten kuljettamiseen.

Murkinan avulla tuotamme asiakkaille lisäarvoa tarjoamalla juuri nyt ajankohtaista palvelua helposti ja kohtuuhinnalla. Meille on tärkeää pysyä Menevän taksiyrittäjien tukena näinä vaikeina aikoina ja haluamme luoda uusia ansaintapoja, jotka auttavat pienyrittäjiä selviämään kriisin yli. Tilaamalla Murkinaa, autat työllistämään keräilijöitä sekä tuet paikallisia takseja yhdessä meidän kanssa. Yhteistyöllä tästä selvitään!

Niin, ja nimi syntyi lennosta. Rimmaahan se ihan kivasti Menevä -nimeen, eikö?

Menevä Murkinan kehityksessä mukana:

 

Tulos Helsinki
Ukko.fi
Intoit Oy / Movit
K-Citymarket
K-Supermarket
K-Market

 

Haluatko kauppasi tai ravintolasi mukaan palveluun?

Ota yhteyttä: Arto Peisa 050300 8987 / arto@meneva.fi